Terwijl in de VS onze jongens meedoen aan het WK voetballen organiseert studentenvereniging Albertus Magnus op woensdag acht juli op de Vismarkt een voetbaltoernooi: Soccerhouse 2026! De eerste aftrap zal om 12:00 uur zijn en om 19:00 uur zal het laatste fluitsignaal klinken en wordt de officiële winnaar van deze editie gekroond.
Het belooft een gezellige, sportieve dag te worden waarbij we in teams van vijf tegen vijf zullen spelen. Het lijkt Albertus Magnus leuk als er ook wijkteams meedoen. Gelegenheidsteams kunnen zich aanmelden, zowel vrouwen- als mannen- als gemengde teams. Bij opgave moeten minimaal vijf spelers worden aangemeld maar er is geen maximum.
Nog wat praktische info:
- Tijdens dit evenement zullen de voetbalwedstrijden bestaan uit korte potjes van 5 tegen 5 spelers.
- Elk team wordt gevraagd dezelfde outfit te dragen en zich op te geven met een bijpassende teamnaam.
- Tijdens dit evenement is er uiteraard een bar aanwezig.
- Bar en betaling: betalingen zijn alleen mogelijk met je pinpas.
- Er komen twee kunstgrasvelden op de Vismarkt omringd met hekken!
- Voor deelnemers is er geen leeftijdsgrens.
- Er is al één aanmelding van een vrouwenteam.
- Meer info nodig of opgeven? Mart Bult, praeses Albertus Magnus, 06 82648827.





